TURGUT ÖZAL...

Sekizinci Cumhurbaşkanı Turgut Özal, vefatının 17. yılında Topkapı'daki Anıt Mezar'da düzenlenen devlet töreni ile anıldı. Merhum Cumhurbaşkanı Özal'ı anma törenine eşi Semra Özal, çocukları Ahmet ve Efe Özal, torunlarının yanısıra Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek, İstanbul Valisi Muammer Güler ve eşi Neval Güler, eski başbakanlardan Yıldırım Akbulut ve Demokrat Parti Genel Başkanı Hüsamettin Cindoruk katıldı.

"ARAŞTIRILMASI LAZIM"

Törenden önce konuşan Ahmet Özal, vefatının üzerinden 17 yıl gemiş olmasına rağmen bugün hala televizyonlarda bile babasından bahsedildiğini söyleyerek, "Kendisinin bana söylediği şuydu ölümünden önce, 'Bazı insanlar benim yapmaya çalıştığım, tutmaya çalıştığım dengeleri ben öldükten 5-10 yıl sonra anlamaya başlayacaklardır', bu gerçekten öyle. Bana sordukları zaman ölümüyle ilgili iddia varmı diye, onu Allah bilir ancak. Ama Türk kamuoyunda halkın yüzde 96'sı normal öldüğüne inanmıyorsa, bugün bir komisyon kurulup meclis tarafından araştırılması lazım" diye konuştu.

Semra Özal da, "17 yıl geçti ama bana sorun nasıl geçtiğini. Bu özlem acıyla hergün daha da büyüyor" dedi.

Saygı duruşu ve kabre çelenk konulması ile başlayan ve Özal ailesinin taziyeleri kabulü ile devam eden törende Kuran'ı-Kerim okundu. Hayatı...

TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR...

Hiç yorum yok: